Outsorcing

ZAJEDEME K VÁM

Řešení marketingu formou outsourcingu je vhodné především pro firmy, které nemají vlastní marketingové oddělení (jsou malé – nevyužili by jej, nemají dostatek peněz na jeho zaplacení), ale mohou jej využít rovněž takové společnosti, které sice mají marketingového pracovníka, ale chtěly by ušetřit.

Výhodnost outsourcingu marketingu ilustruje následující příklad.

Náklady na vlastního marketingového pracovníka/měsíc Náklady na služby outsorcingu u nás
  • 60 000 Kč mzdové náklady (plat + odvody),
  • 1 500 Kč za telefon,
  • 1 000 Kč za stravenky,
  • 5 000 Kč za firemní auto,
  • a další náklady.
  • Osobní konzultace 3 hodiny: 3 000 Kč
  • Základní marketingové školení na míru:  200kč/účastník školení
  • Komplexní marketingový plán s osobní prezentací: 6 000 Kč
  • Realizace a implementace kampaní: 10 000 Kč
Ušetříte měsíčně
Celkem 67 500 Kč Celkem 20 000 Kč 47 500 Kč

Celkem tedy za jednoho marketingového specialistu zaplatíte minimálně 47 500 Kč měsíčně. A protože jste malá firma a nepotřebujete tolik marketingu, jeho čas navíc nebude využit stoprocentně.

Naproti tomu, pokud využijete outsourcingu, zaplatíte měsíčně 20 000 Kč (průměrná cena, skutečná cena je odvislá od požadavků zákazníka).

Proč je outsourcing výhodnější než jednorázové zakázky?

Outsourcing marketingu je pro Vaši firmu výhodnější než jednorázová marketingová spolupráce s různými agenturami, protože:

  • při dlouhodobé spolupráci od nás získáte slevu,
  • dlouhodobá spolupráce Vám šetří čas (nemusíte pořád vysvětlovat různým agenturám to stejné, čas jsou peníze),
  • dlouhodobě sledujeme firemní cíle.
  • máte uložené jedno telefonní číslo, díky kterému vyřešíte všechny případné problémy, nebo návrhy

Kontaktujte nás