Správa VIP

PRO VELKÉ PROJEKTY

KOMPLETNÍ SPRÁVA VAŠEHO E-SHOPU

 

PRO KOHO JE SLUŽBA VIP E-SHOP

Staráme se o správu e-shopů našich klientů včetně kompletní administrace e-shopu.

Zaměřujeme se prioritně na e-shopy a online obchody, které jsou zpravidla charakteristické tím, že majitelé nejsou příliš zběhlí v online marketingu, nebo ve správě e-shopu a taková firma tedy nemá ani svého specialistu na tuto činnost. Pomáháme tedy s nastartováním základní infrastruktury e-shopu, prodejních kanálů a strategie e-shopu. A to i formou outsorcingu našich pracovníků u Vás.

CO SLUŽBA ZAHRNUJE

  • Služba zahrnuje kompletní administraci e-shopu. Jedná se především o přidávání zboží do katalogu e-shopu včetně optimalizovaného popisu zboží, grafiky a popřípadě nacenění zboží. Dále pak tvoření relevantních kategorií zboží s optimalizovaným popisem nebo publikování novinek a informací o dění v e-shopu a dalších níže uvedených služeb. Služba je prováděna na straně administračního rozhraní e-shopu nebo v informačním systému k tomu určenému. Pro vytvářené kategorie je prováděn rozumný linkbuilding tak, aby stránky kategorií na dotazovaná klíčová slova byly v internetových vyhledávačích na co nejlepších pozicích.
  • Administrace položek zboží zahrnuje vložení položky zboží do katalogu e-shopu, úprava a naformátování textu, pořízení a úpravu doprovodných obrázků, nacenění produktu dle ceníku a vložení do relevantní kategorie nebo kategorií. Popisky zboží mohou být zrevidovány a poupraveny v rámci SEO.
  • Publikování novinek může zahrnovat vytvoření a publikování důležitých informací e-shopu o zařazení nového zboží, spuštění cenových akcí, soutěží nebo další důležité informace pro zákazníka.
  • Tvorba PPC kampaní pro získání nových zákazníků. Správa sociálních sítí všetně kampaní.
  • A další služby. Pro více informací nás kontaktujte.

 

CENA SLUŽBY

Službu správy e-shopu firma, nebo podnikatel často předává na externí firmu v případě snahy optimalizovat úvodní vstupní náklady do e-shopu. Proto službu správy e-shopu provádíme formou paušálního měsíčního poplatku, který zahrnuje všechny náklady. Na začátku spolupráce se domluvíme na výše paušální platby. Více informací najdete v naší sekci faktury a platby.

Abychom tímto způsobem mohli spolupracovat, protože běžně jsou výsledky práce viditelné po několika měsících, zavazují se obě strany k obchodní spolupráci podpisem smlouvy o spolupráci minimálně na 1 rok.